من و زندگیم

هر اونچه که تو دلم و مغزم میگذره

من و زندگیم

هر اونچه که تو دلم و مغزم میگذره

دوباره

دوباره به هم ریختم از نظر روحی

یه مقداریش به خاطر این اتفاقه

یه مقداریش هم به خاطر این زمان خاص از چرخه ی ماهیانه

دلم آرامش میخواد و شادی

دلم میخواد از ته دل بخندم. دلم میخواد دوباره اون روزای شادی و بی خیالیم تکرار بشه.

خدایا آرومم کن آرومه آروم.

میدونم همه ی اینا واسه شناختن آدما لازمه. واسه موفق شدن لازمه. ولی قبول کن که سخته.

حداقل قدرت تحملش رو بهم بده.                                                                                     

نظرات 1 + ارسال نظر
درخت جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://senseful.blogsky.com

خدا: تقاضاهات داره زیاد میشه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد