من و زندگیم

هر اونچه که تو دلم و مغزم میگذره

من و زندگیم

هر اونچه که تو دلم و مغزم میگذره

9

کلی کار ریخته رو سرم

خیلی استرس دارم باید واسه جلسه ی شنبه آمادگی کافی داشته باشم       

باید واسه نمایشگاه اردیبهشت برنامه ریزی کنم

گزارشا رو تو فرما آماده کنم

و هزار تا کار دیگه

سرم درد میکنه خفن ناک

--------------------------------------------------------------------------------


این ایوب هم که داره منو میکشه. خودش بود که باعث تلاق شد با اون رفتار بدش حالا هی هر روز اس ام اس میزنه که چقدر زندگیه خوبی داشتیم !!! چرا ازم جدا شدی !؟!!! نمیبخشمت که تنهام گذاشتی! و از این حرفا

یادش رفته چه حس و حالی داشتم یادش رفته چقدر اذیت شدم. اه

اصلا نمیخوام بهش فکر کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
درخت جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ http://senseful.blogsky.com

آماده ای دیگه؟! واسه فردا...
ایوب؟!گناه داره!!!دلم واسش سوووخت!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد