من و زندگیم

هر اونچه که تو دلم و مغزم میگذره

من و زندگیم

هر اونچه که تو دلم و مغزم میگذره

7

دراز کشیدم رو تختم.

با وجودی که صبح تا خیییییللللیییی دیروقت خوابیدم ولی بازم خوابم میاد.

چپه خوابیدم پام رو بالشمه. خنکیه بالشم یه کیف خاصی میده. حس خوبیه.....

وای که چقدر خوابم میاد.

مامانم داره با تلفن با مامان بزرگ حرف میزنه. طبق معمول با صدای بلند و طولانی مدت

دلم میخواد بخوابم . واااااااااااااااای

چه حس خنکیه خوبی. یه شلوارک پوشیدم با یه تاپ خیلی خنک اتاقمم یه کم سرده وای چه کیفی میده.

صدای گنجیشکا از بیرون پنجره میاد.

کاش زودتر جا به جا میشدیم . تو این خونه جامون تنگه.

دلم تغییر میخواد..........................................

نظرات 3 + ارسال نظر
درخت پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

بلفیم هست؟

هوم؟

درخت پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://senseful.blogsky.com

سگت رو میگم!!!

اونو تو بالکن نگهش میدارم

درخت شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ http://senseful.blogsky.com

سردش نشه یه وقت!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد